De winnaar van de blogwedstrijd is...


Het kostte me tijd en inspanning, maar ik heb de knoop doorgehakt: de broer van Natanya Hartgers is de winnaar van de blogwedstrijd. Hij wint een schrijfparty. Wie is de broer van Natanya Hartgers? Ik heb geen idee, maar Natanya zal ontgetwijfeld binnenkort zijn identiteit onthullen.

Waarom is hij de winnaar? Ik vind zijn blog 'Geduld is een schone zaak’ beeldend. Ik moest glimlachen om zijn geklungel en ik herken de frustratie als je kind jouw inspanningen anders waardeert dan jij had verwacht. Het is knap om over iets kleins een amusant verhaal te schrijven.

Waren de andere inzendingen slecht? Absoluut niet en daarom vond ik het ook zo moeilijk om een winnaar aan te wijzen. Toch moest iemand de wedstrijd winnen en daarom is Natanya’s broer de winnaar van de blogwedstrijd van Tekstbureau T.I.M. Zijn blog kun je hierlezen! Eind deze week publiceer ik de blogs van alle deelnemers op mijn weblog en site.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar