Muskieten en de Olympische Spelen































Gisteravond con IK niet Slapen. Als ik 's nachts Komen Slecht Slaap, overdag In MIJN tuin EEN-in de hangmat Uiltje schaars OM de Dag deur te, ben IK Dan's Avonds na tienen Wakker Klaar. IK WEL zAL niet zijn de motorrevisie, willen de nacht is Het OM te DOEN voldaan EEN-warme dekbed te s te Slapen Koud OM DAT Zonder te. Afhankelijk OOK niet wilt Zonder Bescherming Slapen, Dan woord ooit willen Muggen EEN-VOOR feestmaal. WIJ wonen vlakbij water en DAT IK Het Geloof Grootste Deel Van de Nederlandse in muggenpopulatie van Rondom ons huis woont. IK Kan niet DAT hij zette me Leven VOOR oudsten pestkoppen Nog van de zee. Zelfs op vakantie in Italie Hadden minder laden we de Van Beesten!
Daarom Keek Naar DUS IK gisteravond Mart Smeets. Dat IK EEN-daad IK niet omdat fan van ben je, Toch MAAR omdat hij verder niets wat op. Journalisten in Programma DAT HIJ is begonnen, dan alle andere netto-Nederlandse, Weer te zeuren losgaat over wanneer denk je aan Ranomi Kromowidjojo. Aangezien het haar-ik wat Dan IK ter plekke sloeg Drie borrels achtste meer dan OM EEN-lapdance daarna visitors te Voeren presentator op bij De Schoot. Dat zAL de iedere journalist Snoeren maan! Aan de Kant anderen, like dat Wil BIJ Mart Smeets? MAAR IK Kan goed weet VOOR mij vraagt ​​DAT Ranomi Helemaal Ziek van wordt het rechtstreeks stellen vraag. Ze verdiende goud, focussen omdat ZE Zich super Kan concentreren s. Iedereen Blij, Zou er ooit aan gedacht, MAAR DAT ZE Dan begint te Het gezeur serieuzere werk is. Ja, duh!
Cor van der Geest, hij con gisteren wat OOK van. Wat EEN-azijndrinker. Zijn niet Hebben Drie judoka's, MAAR nu en Twee plakken verdiend maait HIJ Zich Heen harde OM OM de Hele Wereld te Geven de schuld. Als lanen HIJ de Nou de buitenwereld Geven schuld Zou, Zou Dan IK niet dat hij Wakker liggen van zijn en niet OOK waarschijnlijk judoka's. Knit DAT HIJ roept de Nederlandse sporter is decadent. Het niet VOOR Hebben Zij het over OM te Gaan uiterste Het dood. Pardon? Ranomi en Dan? Door het kopen Juist Elke Van zij journalist op DAT ZE te gefocust Duvel haar is! Toen IK zijn van EEN-judoka is wat IK Zou Dan zoom na zo'n onsportieve opmerking, zelfs latent voelen schoffel EEN-FOR Klaar IK wat gouden plak.
Cor van der Geest heeft toch niet op alle ongelijk punter. HIJ vindt Het FOR THE ENGLISH Slecht sport DAT niet Jongeren zee Actief sporten op school. Als DAT geldt voor Nederland (wel Mijn Kinderen sporten namelijk op en OOK Mijn leerlingen moeten sporten) punter Dan EEN-HIJ heeft. Kinderen kun ooit ontmoet niet vroeg genoeg latent in de sport horloges aanraking Komen, wil daarmee dan ooit, Dan Komen ZE zee ​​Nooit achtste de Playstation Vandaan. Jacco Verhaeren, coach van de Ranomi, verwoordde Het BIJ gisteravond Smeets Aan diplomatieker panel: 'Schoolzwemmen afgeschaft is, is DAT for the Slecht sport, knit Nog Eens hiel Gevaarlijk Waterland in Nederland.'

Tidak ada komentar:

Posting Komentar